In fiecare an, incepand cu 2004, Fundatia Sensiblu desfasoara in perioada celor 16 Zile Internationale de Activism Impotriva Violentei asupra femeii ample campanii de sensibilizare a opiniei publice asupra consecintelor grave pe care violenta domestica le are asupra familiei. Anul acesta, campania a vizat atragerea atentiei asupra situatiei delicate a copiilor din familiile cu violenta domestica.
Spre deosebire de ceilalti ani, campania din 2009 a fost destinata exclusiv mediului online. Alegerea acestui mediu de promovare a fost sustinuta de statisticile Fundatiei conform carora internetul reprezinta o sursa de informare principala pentru persoanele care au apelat la serviciile sale, fiind totodată un mediu cu un potential ridicat de propagare a mesajului.
Astfel, pe 25 noiembrie 2009, Fundatia Sensiblu a lansat un apel mobilizator la schimbare adresat tuturor oamenilor: „Spune tuturor ca nu e poveste!” prin website-ul www.nuepoveste.ro
Obiectivele acestei campanii au fost:
- Transmiterea mesajului campaniei Nuepoveste.ro catre comunitatile online si aducerea pe site-ul campaniei nuepoveste.ro unui minim de 15.000 de utilizatori.
- Informarea oamenilor cu privire la consecintele traumatizante pe care o experienta violenta in mediul familial o poate avea asupra copiilor;
- Determinarea unei atitudini active de condamnare a violentei asupra femeilor si copiilor la nivelul familiilor in Romania;
- Promovarea activitatilor Fundatiei Sensiblu dedicate luptei impotriva violentei domestice.
Pe 25 noiembrie, sub sloganul “Spune tuturor ca violenta domestica nu e poveste!”, agentiile GMP PR si Webstyler au creat pentru fundatia Sensiblu site-ul www.nuepoveste.ro. Aici, a fost redata povestea Cenusaresei relatata de un copil de 11 ani, cu un tata violent si o mama victima a violentei lui.